مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 12:152021-03-08سياسي

22 هزار رای اولی اردبیلی واجدالشرایط شرکت در انتخابات سال 1400


رییس ستاد انتخاباتی استان اردبیل گفت: واجدین شرایط رای در استان اردبیل در انتخابات سال آینده حدود یک میلیون نفر است که از این تعداد 22 هزار نفر رای اولی خواهند بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز ندایی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران به تشریح روند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت و اظهار کرد: در این دوره از انتخابات حدود یک میلیون واجد شرایط رأی دادن در استان اردبیل خواهیم داشت که از این تعداد حدود 22 هزار نفر رأی اولی است.

وی از آمادگی کامل ستاد انتخاباتی استان اردبیل برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: 24 هزار نفر در فرایند برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا در قالب عوامل اجرایی، بازرسی، نظارت و امنیت در اردبیل بکارگیری می شوند.

رییس ستاد انتخاباتی استان اردبیل به زمان بندی ثبت نام از داوطلبین نامزدی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر روستا اشاره کرد و گفت: بر اساس ابلاغ وزارت کشور ثبت نام از داوطلبین نامزدی انتخابات شوراهای شهر از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20 اسفند آغاز می شود.

وی ادامه داد: ثبت نام داوطلبین نامزدی ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا نیز از 16 اسفند ماه آغاز و به مدت 7 روز ادامه خواهد داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هزار رای اولی اردبیلی واجدالشرایط شرکت در انتخابات سال 1400

22 هزار رای اولی اردبیلی واجدالشرایط شرکت در انتخابات سال 1400