مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-08اجتماعي

رتبه سوم کانون های مساجد گلستان در «آشنایی با خبرنگاری» و «کارآفرینی»


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان از کسب رتبه سوم کانون های استان در زمینه «آشنایی با خبرنگاری» و «کارآفرینی» در سطح کشور خبر داد.

- مهدی بیکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: کانون های مساجد استان گلستان با یک هزار و 452 اثر و فعالیت رتبه سوم را در سطح کشور به دست آوردند.

وی از به روزرسانی کتابخانه های کانون های مساجد خبر داد و تصریح کرد: استان گلستان در زمینه آموزش کتابداران با 233 آموزش در کنار مساجد توانست رتبه دوم را کسب کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به اجرای طرح شنبه های کتاب گفت: استان با 3 هزار و 768 فعالیت شنبه های کتاب رتبه دوم را به دست آورد.

بیکی افزود: در زمینه آشنایی با کارآفرینی توانستیم با یک هزار و 579 اثر رتبه سوم را در سطح کشور داشته باشیم.

وی با بیان اینکه وضعیت فعالیت کانون های مساجد استان نسبت به سال گذشته روند رو به رشد داشته است، ابراز کرد: رتبه هفتم کشور را گلستان در این زمینه کسب کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: مجموعه فعالیت هایی که کانون های مساجد استان از ابتدای امسال تا 22 بهمن انجام دادند با شعار رسیدن به ایران قوی که اقتباس از فرمایشات مقام معظم رهبری است انجام دادند تا خروجی کانون های مساجد در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه سوم کانون های مساجد گلستان در «آشنایی با خبرنگاری» و «کارآفرینی»

رتبه سوم کانون های مساجد گلستان در «آشنایی با خبرنگاری» و «کارآفرینی»