مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:452021-03-08فناوري

سامانه جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بومی شد


با طراحی نرم افزار بومی سامانه جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات برای فرآیندهای مرتبط با فناوری اطلاعات، کشور از نمونه وارداتی بی نیاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، محمد ینگی ملکی مدیرعامل شرکت دانش بنیان تولیدکننده سامانه جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات گفت: این سامانه جامع نرم افزار خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات، تمامی خدماتی مبتنی بر این حوزه را در چارچوب کاربری و مدیریتی ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه سامانه های مدیریت فناوری اطلاعات اITSM تمامی فرآیندهای مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات را در بر می گیرند، ادامه داد: در فرآیند ITIL شامل چارچوب و مجموعه ای از روش های بهینه، روش ها برای اجرای ITSM ارائه می شود.

ITIL مجموعه ای از پیشنهادات و روش های کارآمد برای انجام بهینه فرآیندها را شامل می شود.

این فعال فناور با اشاره به پیاده سازی این راه کار برای سازمان های بزرگ و شرکت ها گفت: از میان 28 فرآیند تعریف شده در مدیریت فناوری اطلاعات از جمله مدیریت دانش، مدیریت فرآیندها، مدیریت مسائل، تغییرات و بسیاری از حوزه های دیگر، 7 فرآیند توسط این سامانه جامع قابل پیاده سازی است.

وی دانش افزایی، حفظ دانش سازمانی و اشتراک گذاری آن را بخشی از قابلیت های این سامانه بومی برشمرد و افزود: در کنار این ویژگی ها برخورداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بومی شد

سامانه جامع مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بومی شد