مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-08سياسي

معضل فعلی پردیس ایجاد فضای سبز و توسعه زیرساخت های فرهنگی است


مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: معضل فعلی پردیس ایجاد فضای سبز و توسعه زیرساخت های فرهنگی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی هدایت ظهر دوشنبه در آیین رونمایی و کلنگ زنی پروژه های اجتماعی و فرهنگی شرکت عمران شهر جدید پردیس که با حضور زهره داوود پور عضو مجمع شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید و مسؤلین شهرستانی برگزار شد اظهار داشت: یکی از معضلات ما تصفیه خانه شماره 2 پردیس بود که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته اجرای آن آغاز شده است.

هدایت با اشاره به بحث مترو پردیس نیز گفت: این موضوع از مطالبات اصلی مردم پردیس بوده است و نیاز واقعی شهرهای جدید است و تا روزهای آینده عملیات کلنگ زنی آن انجام می شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس عنوان داشت: زیرساخت های مهم در پردیس تعیین تکلیف شده اند و در مورد آرامستان شهر نیز جلسه ای را امروز خواهیم داشت و تعیین تکلیف می شود.

وی بیان داشت: اصلی ترین موضوعات پردیس در حال حاضر اول فضای سبز و سپس زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی است که تا امروز به خوبی در این زمینه به خوبی عمل نشده است که باید به آن توجه ویژه شود.

هدایت گفت: امسال برای پروژه های پردیس حدود 5 هزار میلیارد تومان برنامه ریزی شده بود و افتتاح های خوبی خواهیم داشت کانون پرورشی فکری کودکان با 7 میلیارد تومان و کتابخانه پردیس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل فعلی پردیس ایجاد فضای سبز و توسعه زیرساخت های فرهنگی است

معضل فعلی پردیس ایجاد فضای سبز و توسعه زیرساخت های فرهنگی است