مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-08سياسي

نخستین جشنواره استانی «تامین اجتماعی و رسانه» در قم برگزار می شود


مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت: نخستین جشنواره استانی «تامین اجتماعی و رسانه» قم با محوریت خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی در قالب طرح 3070 و حذف دفترچه های درمانی در رشته های مختلف رسانه ای برگزار می شود.

- علی اصغر دادخواه در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: نخستین جشنواره استانی تامین اجتماعی و رسانه قم با محوریت خدمات غیرحضوری تامین اجتماعی در قالب طرح 3070 و حذف دفترچه های درمانی در رشته های مختلف رسانه ای برگزار می شود.

وی تصریح کرد: رشته های این جشنواره شامل خبر، تیتر، سرمقاله، یادداشت، مصاحبه، گزارش خبری و تحلیلی، عکس خبری، گزارش تصویری، طرح و کاریکاتور، طنز مکتوب و نقد و نظر می شود که هر یک از متقاضیان می توانند در دو رشته شرکت کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم ادامه داد: گزارش خبری و ویژه خبری، مستند خبری و غیر خبری، مصاحبه زنده یا ضبط شده از دیگر رشته های جشنواره ویژه رادیو و تلویزیون مرکز استان و موشن گرافی، پادکست و شبکه های اجتماعی ویژه رسانه های مجازی است.

دادخواه با بیان اینکه متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره با شماره 37707788 تماس حاصل کنند اضافه کرد: آثاری می توانند در این دوره از جشنواره شرکت کنند که در محدوده زمانی اول آذر ماه سال 1399 تا پایان خرداد ماه 1400 در مطبوعات، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره استانی «تامین اجتماعی و رسانه» در قم برگزار می شود

نخستین جشنواره استانی «تامین اجتماعی و رسانه» در قم برگزار می شود