مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-08سياسي

وقتی گوش دولت بدهکار شهدا نیست/ ادامه وضعیت اسف بار تپه نورالشهدای دورود


متاسفانه پس از گذشت چندین ماه از طرح موضوع عدم ساماندهی یادمان شهدای گمنام دورود و رسانه ای کردن کم کاری برخی مدیران دولتی، امروز همچنان شاهد وضعیت اسف بار این مجموعه و بلکه شرایطی به مراتب بدتر از گذشته هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، در ماه های اخیر و طی سلسله گزارش هایی موضوع عدم سامان دهی به مجموعه فرهنگی تپه شهدای گمنام شهرستان دورود در این خبرگزاری منتشر و مورد پیگیری قرار گرفت.

بر اساس مشاهدات و پیگیری های مجدد خبرنگار فارس، متاسفانه پس از گذشت چندین ماه از طرح موضوع و رسانه ای کردن کم کاری برخی مدیران دولتی، امروز همچنان شاهد وضعیت اسف بار تپه نورالشهدای دورود و بلکه شرایطی به مراتب بدتر از گذشته در این مجموعه هستیم.

طی روزهای گذشته تخریبی های ساختمان و فرونشست زمین اطراف یادمان بیشتر شده و به دلیل نبود نیروی نگهبان شاهد شکستگی شیشه ها، سرقت کابل های برق و تخریب و بی حرمتی به سنگ قبور و یادمان شهدای گمنام هستیم.

  تردیدی نیست ایجاد و ساماندهی یادمان ها شهدا به ویژه شهدای گمنام مظاهری از حفظ یاد و خاطره این عزیزان گلگون کفن است، با این وجود متاسفانه بر خلاف تاکیدهای مستمر مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق این مهم و مطالبه به حق مردم، اما گویا گوش دولت و نماینده های دولت در دورود به این امر بدهکار نبوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقتی گوش دولت بدهکار شهدا نیست/ ادامه وضعیت اسف بار تپه نورالشهدای دورود

وقتی گوش دولت بدهکار شهدا نیست/ ادامه وضعیت اسف بار تپه نورالشهدای دورود