مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-08اجتماعي

کرونا در مراکز نگهداری سالمندان البرز مشکل حادی ایجاد نکرده است


بیش از 1114 سالمند در 20 مرکز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می شوند که خوشبختانه به واسطه رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی از زمان شیوع کرونا تا کنون با مشکل حادی مواجه نشده اند.

- ایسنا/البرز مدیرکل بهزیستی البرز گفت: بیش از 1114 سالمند در 20 مرکز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می شوند که خوشبختانه به واسطه رعایت صحیح پروتکل های بهداشتی از زمان شیوع کرونا تا کنون با مشکل حادی مواجه نشده اند.

اسدالله حیدری روز دوشنبه 18 اسفند ماه در مراسم افتتاح 43 مرکز مثبت زندگی در البرز اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 30 هزار معلول در البرز تحت پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: علاوه براین، 7500 نفر هم به صورت غیرمستقیم از خدمات این نهاد برخوردارند و در انتظار دریافت مستمری ماهیانه هستند.

این مسئول با اشاره مبلغ پرداختی به معلولین تحت پوشش تاکید کرد: مستمری افراد تحت پوشش بهزیستی طبق شرایطی مثل نوع معلولیت، شدت معلولیت و .

متفاوت است.

حیدری اضافه کرد: در حال حاضر بیش از 2000 بیمار اعصاب و روان مزمن در 18 مرکز اعصاب و روان استان از خدمات بهزیستی استفاده می کنند.

مدیرکل بهزیستی البرز در ادامه با اشاره به تعداد سالمندان تحت پوشش این نهاد گفت: بیش از 1114 سالمند در 20 مرکز شبانه روزی بهزیستی نگهداری می شوند که خوشبختانه به واسطه رعایت صحیح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در مراکز نگهداری سالمندان البرز مشکل حادی ایجاد نکرده است

کرونا در مراکز نگهداری سالمندان البرز مشکل حادی ایجاد نکرده است