مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:202021-03-08سياسي

آغاز به کار سامانه پردازش خودکار در کتابخانه ملی


سامانه پردازش خودکار با هدف استخراج فراداده های توصیفی کتاب، پایان نامه و مقاله با کمک هوش مصنوعی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رونمایی شد.

- سامانه پردازش خودکار با هدف استخراج فراداده های توصیفی کتاب، پایان نامه و مقاله با کمک هوش مصنوعی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، سامانه پردازش خودکار با هدف استخراج فراداده های متادیتای توصیفی از قبیل عنوان، ناشر و نام پدیدآورنده و غیره از طریق هوش مصنوعی در سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با حضور مهدی محمدی، دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بهروز مینایی، دانشیار گروه هوش مصنوعی، رباتیک دانشگاه علم و صنعت، علیرضا نوروزی، دانشیار گروه علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه تهران، مظفر پاسدار شیرازی، معاون توسعه مدیریت و منابع و سرپرست حوزه دیجیتال و علیرضا انتهایی، مدیرکل پردازش منابع دیجیتال در محل اندیشگاه سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران رونمایی شد.

علیرضا انتهایی، مدیرکل پردازش منابع دیجیتال در توضیح راه اندازی این سامانه گفت: سامانه پردازش خودکار به منظور استخراج عناصر برای جست وجوی اطلاعات راه اندازی شده است که د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار سامانه پردازش خودکار در کتابخانه ملی

آغاز به کار سامانه پردازش خودکار در کتابخانه ملی