مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-08سياسي

لزوم نخبه گزینی در استخدام ها/ جلوی پارتی بازی گرفته شود


رییس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نخبه گزینی در دستگاه های اجرایی و ادارای کشور، گفت: باید جلوی پارتی بازی در استخدام ها گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالکریم جمیری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده از توان و ظرفیت نخبگان یک اصل ضروری است که به خوبی در سطح کشور و دستگاه های اجرایی مشاهده نمی شود.

وی با اشاره به اینکه برخی دستگاه ها در این خصوص احساس نیاز نمی کنند تصریح کرد: در حال حاضر آمار مناسبی از جذب نخبگان و استعدادهای برتر در دستگاه های اجرایی وجود ندارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به علم اندوزی و تخصص گرایی به عنوان یک ارزش در جامعه تاکید کرد: این موضوع باید در ساختار جذب نیرو در دستگاه های اجرایی به عنوان یک شاخص ویژه مدنظر قرار بگیرد.

جمیری با اشاره به دیدار خود با رییس سازمان اداری و استخدامی افزود: انتظار می رود ساز و کاری برای جذب نیروهای مورد نیاز دستگاه ها با نظارت دقیق و دستورالعمل مناسب جذب شده و افراد بدون تخصص و تعهد جذب نشوند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با نظارت دقیق و برخورد قانونی جلوی پارتی بازی و طایفه گرایی در استخدام دستگاه ها را گرفت و برای شایسته گزینی در ادار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نخبه گزینی در استخدام ها/ جلوی پارتی بازی گرفته شود

لزوم نخبه گزینی در استخدام ها/ جلوی پارتی بازی گرفته شود