مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 10:052021-03-08اقتصادي

صارمی: 6 ماه ذخیره روغن داریم/ قیمت روغن بالا نمی رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید صارمی در یک برنامه تلوزیونی در مورد وضعیت ذخایر روغن خام و تولید روغن نباتی در کشور، اظهار داشت: - مدیرکل دفتر برنامه ریزی، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت با بیان اینکه قیمت روغن نباتی افزایش نمی یابد، گفت: ذخایر روغن خام مکفی است و 6 ماه ذخیره داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سعید صارمی در یک برنامه تلوزیونی در مورد وضعیت ذخایر روغن خام و تولید روغن نباتی در کشور، اظهار داشت: نیاز ماهانه کشور به روغن خام حدود 150 هزار تن است که آذرماه امسال هر ماه 180 هزار تن روغن خام به بازار ترزیق شده است و در اسفند ماه این رقم به 200 هزار تن افزایش یافت؛ لذا تا 15 اسفند حدود 100 هزار تن از روغن خام توزیع و تولید شده و ما بقی آن نیز تا پایان سال انجام می شود.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت افزود: علاوه بر این، حدود 25 هزار تن هم به بخش صنف و حدود 35 هزار تن به بخش صنعت تخصیص یافته است، لذا این نوید را می دهیم که روغن مورد نیاز ماه رمضان هم با همین برنامه ریزی تامین می شود.

صارمی افزود: همچنین به سازمان های صمت استان ها اعلام شده تا نیاز کامل آن ها تامین شود، به شرط اینکه کارخانجات تولید و در شبکه هایی که سازمان صمت اعلام می کند، توزیع کنند؛ لذا با ارائه تاییدیه باز هم روغن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صارمی: 6 ماه ذخیره روغن داریم/ قیمت روغن بالا نمی رود

صارمی: 6 ماه ذخیره روغن داریم/ قیمت روغن بالا نمی رود