مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:502021-03-08اقتصادي

ساماندهی کارگاه های ساختمانی و توقف ساخت و ساز در تهران


معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران، بخشنامه استقبال از بهار 1400 را با محوریت ساماندهی کارگاه های ساختمانی و توقف همه فعالیت های ساخت و ساز در ایام منتهی به پایان سال و تعطیلات نوروزی را ابلاغ کرد.

- گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهردار تهران ضمن صدور بخشنامه ای با تأکید بر بخشنامه های قبلی از جمله رعایت نحوه و میزان اِشغال معابر، پوشش موقت نما، رعایت ایمنی در کارگاه های ساختمانی، نصب تابلو مشخصات پروژه، پوشش حصارکارگاهی طبق ضابطه و رعایت ضوابط جلوگیری از گسترش شیوع ویروس بلامانع است.

  وی افزود: همچنین از همکارانمان خواسته ایم با صـدور اخطاریه برای املاک دارای عمـلیات گودبرداری، بر لزوم تسـریع در اجرا و تکـمیل سازه نگـهبان طبق نقـشه های مصوب به نحوی اقدام کنند که تا قبل از 27 اسفند ماه پایداری لازم برای گودها تأمین شود.

معاون شهرسازی و معماری گفت: از مناطق نیز خواسته ایم تا 27 اسفند با صدور اخطاریه برای تاورکرین های (جرثقیل های برجی) رها شده و دارای خطر، ضمن بروزرسانی اطلاعات مربوطه در سامانه ناحیه محوری، موارد را به اداره کل معماری و ساختمان منعکس کنند.

وی با تأکید بر بازپیرایی کارگاه های ساختمانی در این بخشنامه افزود: پیگیری زیباسازی سیما و منظر کارگاه های ساختمانی از طریق تعویض حصارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی کارگاه های ساختمانی و توقف ساخت و ساز در تهران

ساماندهی کارگاه های ساختمانی و توقف ساخت و ساز در تهران