مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-08اجتماعي

پروژه های عمرانی منطقه گردشگری تالاب بین المللی زیوار اجرا می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان از عملیاتی شدن پروژه های عمرانی منطقه گردشگری تالاب بین المللی زریوار خبر داد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان از عملیاتی شدن پروژه های عمرانی منطقه گردشگری تالاب بین المللی زریوار خبر داد.

فریبا رضایی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: با تعیین پیمانکار و اختصاص بودجه عمرانی ساخت پروژه های مصوب و مورد نظر اداره کل حفاظت محیط زیست کردستان عملیاتی شد.

وی با اشاره به اولویت بندی اجرای پروژه های فاز دوم مطالعات گردشگری محدوده ی 15 هکتاری تالاب؛ خاطرنشان کرد: با عنایت به اعتبارات اختصاص یافته از محل صندوق ملی محیط زیست و با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازمطالعات مقرر شده است که موارد مد نظر سازمان حفاظت محیط زیست و اولویت های این پروژه در فاز اجرایی قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کردستان با بیان اینکه این رویکردها و تغییر نگرش براساس مسایل زیست محیطی و مسئولیت بیشتر انسانی در تعامل با اکوسیستم تالاب انجام خواهد شد؛ تأکید کرد: پروژه های عمرانی بر اساس نتایج مطالعات ساماندهی محدوده گردشگری تالاب احصاء و در چهار مرحله الویت بندی شده است که اکنون عملیات اجرایی تعمیرات و بازسازی ابنیه و تأسیسات مجموعه گردشگری شروع شده است و ساماندهی بازارچه سنتی، بروز سازی المان های سردرب و ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی منطقه گردشگری تالاب بین المللی زیوار اجرا می شود

پروژه های عمرانی منطقه گردشگری تالاب بین المللی زیوار اجرا می شود