مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:152021-03-08سياسي

ضرورت شناسایی وپلمب مراکز غیرمجاز نصب آسانسور در بندرعباس


رییس کل دادگستری هرمزگان بر لزوم شناسایی و پلمب شرکت ها و مراکز غیرمجاز نصب، راه اندازی و خدمات سرویس ونگهداری آسانسور با کمک انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی هرمزگان تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی صالحی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان هرمزگان بر رعایت الزامات ایمنی و استاندارد سازی آسانسور ها تأکید کرد و یادآور شد: افزایش حوادث ناشی از عدم ایمنی آسانسورها طی 10 سال اخیر و خسارات جانی و مالی ناشی از آن حکایت از اهمیت این موضوع دارد و لازم است به صورت ویژه راهکارهای فنی برای کاهش این حوادث مورد بررسی و اجرا قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه وقوع حوادث و رخدادهای ناگوار غیر قابل پیش بینی هستند، آگاه سازی عمومی و شناسایی شرکت ها و مراکز غیرمجاز نصب و راه اندازی آسانسور با کمک انجمن تخصصی آسانسور و پله برقی استان هرمزگان را ضروری دانست و عنوان کرد: پلمب این مراکز و برخورد قاطع با تخلفات مهندسین مشاور در پیشگیری از وقوع حوادث و ایمن سازی مؤثر خواهد بود.

صالحی همچنین متذکر شد: اداره کل استاندارد هرمزگان باید بر فرآیند استاندارد سازی آسانسورها نظارت داشته باشد و به منظور افزایش ایمنی با بازرسی های منظم توسط کارشناسان مجرب این موضوع را مدیریت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی وپلمب مراکز غیرمجاز نصب آسانسور در بندرعباس

ضرورت شناسایی وپلمب مراکز غیرمجاز نصب آسانسور در بندرعباس