مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-08اقتصادي

کمبودی نیست، مردم بیش از اندازه خرید می کنند


در حالی که مردم از مشکل گرانی و افزایش قیمت و نبود برخی از اقلام مورد نیاز در بازار گلایه مند هستند، مسئولان استانی و بعضاً مدیران کشوری این مشکل را مربوط به کمبود اقلام نمی دانند و خرید بیش از نیاز مردم را عامل اصلی گرانی و کمبودهای بازار ذکر می کند.

- ایسنا/یزد در حالی که مردم از مشکل گرانی و افزایش قیمت و نبود برخی از اقلام مورد نیاز در بازار گلایه مند هستند، مسئولان استانی و بعضاً مدیران کشوری این مشکل را مربوط به کمبود اقلام نمی دانند و خرید بیش از نیاز مردم را عامل اصلی گرانی و کمبودهای بازار ذکر می کند.

مسئولان قیمت های مصوب تعیین شده را قیمت هایی مناسبی در بازار ذکر می کنند و معتقد هستند که کاهش توان خرید مردم در شرایط اقتصادی کنونی مشکلاتی را تامین نیازهای جامعه به وجود آورده است اما به نظر می رسد مشکل فراتر از کاهش توان خرید مردم است چرا که بعضاً اقلامی مانند روغن در بازار کمیاب شده و نبود این اقلام در بازار بیش از گرانی آنها، سفره های زیادی را از وجودشان خالی کرده است.

البته مشکل گرانی محدود به بازار خاصی نمی شود و قیمت ها از بازار میوه و تره بار گرفته تا بازار گوشت و مرغ به عنوان کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم، مدتهاست که دور از توان خرید برخی اقشار خودنمایی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبودی نیست، مردم بیش از اندازه خرید می کنند

کمبودی نیست، مردم بیش از اندازه خرید می کنند