مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:102021-03-08سياسي

اوزی ها به یاری کتابخوان های سی سخت می آیند


کمک به کودکان جام باشگاه های کتابخوانی شهرستان سی سخت از طرف دبیرخانه پایتخت کتاب در دستور کار انجمن کتاب شهرستان اوز قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اولین جلسه انجمن کتاب شهرستان اوز با حضور فروغ هاشمی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جعفر راستگو رییس شورای شهرستان، مسعود کراماتی شهردار، فوزیه زارع رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و دیگر اعضای هیئت اجرایی دبیرخانه پایتخت کتاب اوز برگزار شد.

فروغ هاشمی ضمن تبریک به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کتابخانه ها در کشور، از تشکیل انجمن کتاب فارس در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پیرو آن انجمن کتاب شهرستان خبر داد و ریحانه حسینی را به عنوان رییس انجمن کتاب شهرستان که فعالیت آن در راستای انسجام بخشی به دبیرخانه پایتخت کتاب و جام باشگاه های کتابخوانی است، معرفی کرد.

وی افزود: پس از کسب عنوان شهر خلاق حوزه کتابخوانی در سال 98 دبیرخانه پایتخت کتاب اوز فعالیت های خود را که از سال 95 به صورت مستمر ادامه داشت از فرودین 1399 به صورت جدی شروع کرد و گزارش 9 ماهه را نیز در دی ماه به انجمن کتاب فارس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارئه داد.

در این جلسه گزارش مستند فعالیت های حوزه کتابخوانی شهرستان که توسط هیئت اجرایی دبیرخانه پایتخت کتاب اوز تهیه شده و به ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوزی ها به یاری کتابخوان های سی سخت می آیند

اوزی ها به یاری کتابخوان های سی سخت می آیند