مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 09:002021-03-08سياسي

مطالبه گری درون مجموعه ای باید سرلوحه فعالیت های کانون وکلا باشد


رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد با اشاره به نقش نظارتی کانون وکلا گفت: نظارت و مطالبه گری درون مجموعه ای باید سرلوحه فعالیت های کانون وکلا باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مجید کارگران بافقی در جریان بازدید از کانون وکلای دادگستری استان با بیان این که وکیل و قاضی دو بال تحقق عدالت در جامعه هستند، اظهار کرد: نظارت درون سازمانی از جمله مولفه های موفقیت هر سازمان و مجموعه ای است.

وی افزود: کانون وکلا باید به عنوان مرجع نظارتی بر فعالیت وکلا با مطالبه گیری و نظارت بیشتر حافظ منافع مادی و معنوی وکلا در جامعه باشد.

رییس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان یزد تصریح کرد: کانون وکلا باید از یک سو حافظ منافع وکلا و از سوی دیگر حامی آبرو و اعتبار این قشر در سطح جامعه باشد.

کارگران بافقی در ادامه بر لزوم رعایت هنجارها و قوانین حاکم بر جامعه توسط اقشار مختلف جامعه به ویژه وکلا به عنوان نخبگان جامعه تاکید کرد و گفت: وظیفه مرجع قضایی حمایت و اجرای قوانین و هنجارهای حاکم بر جامعه است و در این راه هیچگونه مماشاتی به فرد و یا گروهی ندارد.

وی در پایان از دیده شدن به عنوان یکی از چالش های حوزه وکالت یاد کرد و افزود: متاسفانه برخی از وکلا از برخی پرونده ها جهت دیده شدن استفاده می کنند و در این مسیر از هیچ اقدامی فروگذاری نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه گری درون مجموعه ای باید سرلوحه فعالیت های کانون وکلا باشد

مطالبه گری درون مجموعه ای باید سرلوحه فعالیت های کانون وکلا باشد