مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-08اجتماعي

44 مرکز «+ زندگی» در ایلام افتتاح شد


همزمان با سراسر کشور ، به دستور رییس جمهور ، 44 مرکز مثبت زندگی در ایلام با حضور «نوذری»، سرپرست استانداری و مدیرکل بهزیستی استان افتتاح شد.

- ایسنا/ایلام همزمان با سراسر کشور ، به دستور رییس جمهور ، 44 مرکز مثبت زندگی در ایلام با حضور نوذری ، سرپرست استانداری و مدیرکل بهزیستی استان افتتاح شد.

زهرا همتی مدیرکل بهزیستی استان ایلام، در این زمینه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این مراکز که بیش از 20 خدمت را به مددجویان ارائه می کنند در اکثر محله هایی که تراکم حضور مددجویان بهزیستی بیشتر است راه اندازی شده شده اند و در نتیجه هم ترددهای غیرضروری به مراکز اداره بهزیستی کاهش پیدا کند و هم ارائه خدمات با سرعت بیشتری انجام شود.

وی تصریح کرد: خدمات رسانی در این مراکز به گونه ای نیست که کارشناسان و مددکاران منتظر حضور مددجویان باشند بلکه خود با تحرک و پویایی به محل زندگی معلولان رفته و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی می کنند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: با راه اندازی مراکز مثبت زندگی، افراد می توانند خدمات مورد نیاز خود را از مرکز مثبت زندگی محل زندگی خود دریافت کنند.

مجوز تاسیس مراکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) به استناد بند 4 ماده 26 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و بخشنامه شماره 129306/98/900 در نخستین روز دی ماه سال 1398 صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 مرکز «+ زندگی» در ایلام افتتاح شد

44 مرکز «+ زندگی» در ایلام افتتاح شد