مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-08سياسي

مقابله با آسیب های اجتماعی از رسالت های مهم کانون مساجد است


حجت الاسلام ارزانی مقابله با آسیب های اجتماعی را یکی از رسالت های کانون مساجد بیان کرد و گفت: 80 هزار مسجد در کشور فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی امروز در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس کانون فرهنگی هنری مساجد فهما با عنوان مسجد خانه ذاکران خدا در همین مرکز برگزار شد، اظهار داشت: امروز علاوه بر سالروز تأسیس کانون فرهنگی هنری مساجد با فتح خیبر مقارن شده است که تناسب خوبی با امروز دارد چرا که حضرت رسول (ص) در چنین روزی فرمودند من نشستن در مسجد را بر اقامت در بهشت ترجیح می دهم زیرا جلوس در مسجد سبب خشنودی معبود می شود.

رییس ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با بیان اینکه مسجد فضایی است که مؤمنان و خداباوران در آن تجمع می کنند، ادامه داد: توحید و خدا محوری مهمترین عامل تجمع بچه های مسجد است، بچه های مسجد در زیست بوم مجازی فهما آثار بسیار ارزنده ای با رنگ الهی خلق کردند.

وی به زمان تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد اشاره و عنوان کرد: این کانون سال 71 در 18 اسفند ماه تأسیس شد، اساس کار در این نهاد نشان دادن جلوه های هنری موجود در مساجد و ارتباط با معبود است تا خانواده ها و جوانان با این زیبایی واقعی آشنا شوند و ارتباط برقرار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با آسیب های اجتماعی از رسالت های مهم کانون مساجد است

مقابله با آسیب های اجتماعی از رسالت های مهم کانون مساجد است