مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:402021-03-08پزشكي

پخش مستندی درباره واکسن کرونا از رادیو تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، با توجه به شیوع روز افزون ویروس کرونا و لزوم آگاهی بخشی هر چه بیشتر در این زمینه خاصه در ایام تعطیلات نوروز و دسترسی آسان و سریع به اطلاعات در این زمینه و موضوعات مرتبط با آن، - مستندی از شرکت های سازنده واکسن کرونای ایرانی و مرور خاطرات کادر درمان بعد از یک سال از شیوع کرونا بخشی از ویژه برنامه نوروزی تهران ما سلامت است که از رادیو تهران پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، با توجه به شیوع روز افزون ویروس کرونا و لزوم آگاهی بخشی هر چه بیشتر در این زمینه خاصه در ایام تعطیلات نوروز و دسترسی آسان و سریع به اطلاعات در این زمینه و موضوعات مرتبط با آن، برنامه تهران ما سلامت به صورت ویژه در اولویت برنامه های شبکه رادیویی تهران قرار گرفته است.

در این برنامه که برای یک ساعت طراحی شده است، علاوه بر گفتگوی روز، خبر های به روز در مورد بیماری کووید 19، مسائل مربوط به آن و آگاهی بخشی در مورد بیماری هایی که با وجود کرونا نیاز به مراقبت خاصی دارند، پخش می شود.

همچنین گزارشگر برنامه همراه با مسئولان وزارت بهداشت و درمان، سری به سطح شهر و همین طور اماکن عمومی خواهند زد و از چگونگی رعایت دستورالعمل های بهداشتی مردم را آگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش مستندی درباره واکسن کرونا از رادیو تهران

پخش مستندی درباره واکسن کرونا از رادیو تهران