مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-08سياسي

همدلی و هم افزایی رمز موفقیت مساجد در کمک های مؤمنانه


نماینده ولی فقیه در استان اصفهان کفت: مساجد در کمک های مؤمنانه و رزمایش ایثار و همدلی نشان دادند که با همدلی و هم افزایی بین هیأت امنا، امام جماعت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر امام جمعه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار با برخی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان که به مناسبت (18 اسفند) مصادف با بیست و هشتمین سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد، اظهار کرد: در طول این سال ها اقدامات و تحریم ایران اسلامی است، خاطرنشان ساخت: اگر بخواهیم مقابل دشمن بایستیم باید مشکلات اقتصادی و معیشتی پیش آمده برای اقشار ضعیف جامعه را در حد توان حل کنیم.

وی افزود: هر مسجد باید از اوضاع همسایگان اطراف خود اطلاع داشته باشد و با شناسایی نیازمندان و شناسایی خیرین بتواند در همه ایام سال مشکلات همسایگان را در همه ابعاد حل کند.

آیت الله طباطبایی نژاد تأکید کرد: باید مسجد را کانون رسیدگی فکری، مالی، اقتصادی، فرهنگی، آموزشی و دینی قرار دهیم و در حد توان تلاش کنیم که دنیا و آخرت همسایگان مسجد را تأمین کنیم.

کانون های مساجد؛ پرچم دار فرهنگ و هنر ایران اسلامی در همه نقاط کشور حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی نیز در این دیدار اظهار کرد: کارکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد در سراسر استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدلی و هم افزایی رمز موفقیت مساجد در کمک های مؤمنانه

همدلی و هم افزایی رمز موفقیت مساجد در کمک های مؤمنانه