مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:352021-03-08سياسي

پنج مطالبه اقتصادی 90 استاد دانشگاه از داوطلبان ریاست جمهوری / برنامه ارائه کنید


90 استاد دانشگاه در نامه ای ضمن ارائه 5 معضل اصلی اقتصادی کشور، خطاب به نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری 1400 خاطرنشان کرند: «احساس تکلیف» بدون پشتوانه ی تیم متخصص ظلمی است نابخشودنی.

- 90 استاد دانشگاه در نامه ای ضمن ارائه 5 معضل اصلی اقتصادی کشور، خطاب به نامزدهای احتمالی ریاست جمهوری 1400 خاطرنشان کرند: احساس تکلیف بدون پشتوانه ی تیم متخصص ظلمی است نابخشودنی.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، هزینه ی ورود به عرصه ی رقابت در این دوره انتخابات، بدون ارائه ی شفاف برنامه ی مشخص و مدوّن اقتصادی، برای نامزدهای محترم زیاد خواهد بود.

در این دوره، انتخابات باید به رقابت میان برنامه های شفاف و قابل راستی آزمایی تبدیل شود و احساس تکلیف بدون پشتوانه ی تیم متخصص، باتجربه و برنامه محور، ظلمی است نابخشودنی که بار دیگر ملّت شریف ایران را دچار زحمت و نگرانی خواهد نمود.

بی شک، در شرایط حاضر، اقتصاد مهم ترین چالش پیش روی کشور است و غلبه بر معضلات و بیماری های این حوزه، وجود طبیبی حاذق و کاردان و دارای عزم استوار در پیاده سازی الگوی اقتصادی قانون اساسی را می طلبد.

از هریک از نامزدهای محترم، پاسخ روشن و واضح به پنج پرسش کلیدی، مطالبه می گردد: پرسش 1) معضل اساسی بی ثباتی اقتصاد کلان و در کنار آن خلق پول (سیستم اقتصاد ربوی در بانک های دولتی و خصوصی)، به عنوان اُمّ المصائب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنج مطالبه اقتصادی 90 استاد دانشگاه از داوطلبان ریاست جمهوری / برنامه ارائه کنید

پنج مطالبه اقتصادی 90 استاد دانشگاه از داوطلبان ریاست جمهوری / برنامه ارائه کنید