مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-08سياسي

جعفر فرجی نخستین رویداد ملّی رقابت هسته های پیشرفت سراسر کشور را تشریح کرد


جعفر فرجی جانشین ستاد پیشرفت جامع وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: دومین عهدواره ملّی هفته پیشرفت به عنوان بزرگ ترین رویداد رقابتی هسته های پیشرفت منطقه ای در کشور با حضور 700 نفر در قالب 80 گروه در تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جعفر فرجی جانشین ستاد پیشرفت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)  در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس به تشریح نخستین رویداد ملّی رقابت هسته های پیشرفت سراسر کشور از سوی این ستاد پرداخت و گفت: رهبر انقلاب دهه پایانی قرن چهاردهم هجری شمسی را به دهه پیشرفت و عدالت نامگذاری کرده اند.

ایشان در این دهه همواره بر تغییر ریل جریان کشور بر مبنای الگوی اسلامی ایرانی با کلید واژه پیشرفت تأکید داشته اند به گونه ای که در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و همچنین در تقریظ سند پایه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت فرموده اند: در قرن جدید شمسی، کشور باید بر مدار گفتمان پیشرفت حرکت کند.

بر همین مبنا ستاد پیشرفت جامع وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با هدف گفتمان سازی پیشرفت و توانمندسازی و شبکه سازی حلقه های میانی و هسته های اجتماعی و پیشران منطقه ای جهت دیده بانی پیشرفت در مناطق مختلف کشور ، از ابتدای سال 1399 آغاز به کار کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جعفر فرجی نخستین رویداد ملّی رقابت هسته های پیشرفت سراسر کشور را تشریح کرد

جعفر فرجی نخستین رویداد ملّی رقابت هسته های پیشرفت سراسر کشور را تشریح کرد