مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:152021-03-08سياسي

24 مرکز «+زندگی» در استان قم افتتاح شد


به منظور ارائه بهتر خدمات به جامعه هدف 24 مرکز مثبت زندگی یا واحدهای کوچک بهزیستی در 24 محله شهر قم و مناطق روستایی راه اندازی شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز به کار مراکز مثبت زندگی اظهار کرد: با توجه به صدور پروانه فعالیت، تهیه امکانات فیزیکی و تجهیزات، مناسب سازی تردد معلولین و تامین زیرساخت های ارتباطی لازم از مدتی قبل امروز و بصورت رسمی و با حضور رییس جمهور و از طریق ویدئوکنفرانس 2400 مرکز خدمات بهزیستی (+ زندگی ) در سراسر کشور و 24 مرکز در استان قم افتتاح شد.

  پهلوانی افزود : در گام دوم انقلاب و بعد از 40 سال خدمت امروز سازمان بهزیستی از نهادی سنتی و حمایتی به سازمانی تخصصی تبدیل شده است و به عنوان متولی سلامت اجتماعی و مطالبه گر رفاه اجتماعی در کشور شناخته می شود بنابر این با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب، برنامه ریزی هایی برای تأسیس مراکز مثبت زندگی یا همان مراکز خدمات بهزیستی در محلات مختلف شهری و روستایی کشور تدارک دیده شده که امروز به نتیجه رسید و رسما آغاز بکار کرد.

  مدیرکل بهزیستی استان قم با تأکید بر اینکه طبق نیازسنجی ها و بررسی پراکندگی جغرافیایی سکونت مددجویان دو هزار و 400 نقطه از محلات کشور اعم از مناطق شهری و روستایی برای راه اندازی مراکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 مرکز «+زندگی» در استان قم افتتاح شد

24 مرکز «+زندگی» در استان قم افتتاح شد