مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 08:102021-03-08اقتصادي

سهامداران بورس کدام سهم ها را نگه دارند؟


به نظر می رسد که بورس از هفته دوم یا سوم فروردین ماه وارد فاز صعودی شود و دیگر نتوان به راحتی به سهام ارزنده و بنیادی بازار دست یافت، - ، پیمان حدادی به روند کنونی معاملات بورس اشاره کرد و افزود: در روزهای گذشته در بازار سهام شاهد کاهش ارزش معاملات بودیم که این موضوع نشات گرفته از چند عامل بود.

وی اظهار داشت: ابتدا باید پذیرفت که با توجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال، میزان ریسک پذیری در بازار کاهش پیدا کرده و دیگر شاهد وجود خریدار چندانی در بازار نیستیم.

حدادی بیان داشت: افرادی که به دنبال خروج از بازار بودند در نهایت با هر قیمتی از بازار خارج شدند، به همین دلیل در قسمت فروش شاهد فروش های سنگینی در بازار نیستیم و صف های فروش ایجاد شده در چند روز گذشته به دلیل نبود خریدار بوده است.

این کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: همچنین کارگزاران اعلام کردند که اجباری برای تسویه اعتبارات وجود ندارد؛ بنابراین افرادی که اقدام به دریافت اعتبار کرده بودند این ریسک را پذیرفتند که با اعتبار، سال را به پایان برسانند، در نتیجه عدم الزام فروش سهام از این گروه معامله گران باعث شد تا ارزش معاملات با کاهش همراه شود.

وی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر رونق بازار اوراق بدهی در دو هفته گذشته بیشتر بر بازار سهام سایه انداخت تا معاملات این بازار چندان رون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهامداران بورس کدام سهم ها را نگه دارند؟

سهامداران بورس کدام سهم ها را نگه دارند؟