مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-08سياسي

جلوی کوه خواری در دراسله گرفته شد/ کشف 30 قبضه اسلحه غیرمجاز


دادستان عمومی وانقلاب سوادکوه با بیان اینکه جلوی کوه خواری 10 ساله در منطقه دراسله گرفته شد، گفت: معدنکاری غیرقانونی در خطیرکوه نیز متوقف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدخانلری المشیری صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران صیانت از حقوق عامه را به عنوان یکی از وظایف قانونی دستگاه قضایی ذکرکرد وگفت: از ابتدای خدمت در دادستانی سوادکوه، حفظ و حمایت از حقوق عامه و مبارزه همه جانبه با فساد را در اولویت های کاری خود قرارداده ایم و در این مسیر با مقاومت، جنجال آفرینی و حاشیه سازی نیز روبه رو شدیم اما قاطعانه پای کار ایستاده ایم و از سرزنش ملامت گران هراسی نداریم.

وی به برخی از اقدامات دادستانی سوادکوه اشاره کرد وگفت: در چهار ماه گذشته با تلاش دستگاه قضایی وضابطین، یکی از مدیران شهرستان به اتهام ارتشاء دستگیر و بازداشت شد و در حوزه دهیاری و شورای روستا نیز عده ای به اتهام تخلفات مالی دستگیر شدند.

خانلری افزود: با بازدید میدانی از تصفیه خانه آب شاهد بعضی از بی توجهی ها در این امر بودیم که با ورود به این موضوع به عنوان مدعی العموم نسبت به ساماندهی و رعایت موارد بهداشتی اقدامات مؤثری در این زمینه صورت پذیرفت؛ همچنین اقدامات خوبی در خصوص حفظ منابع طبیعی واراضی کشاورزی در این حوزه قضایی صورت گرفت به عنوان نمونه، با توجه به تفکیک غیر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی کوه خواری در دراسله گرفته شد/ کشف 30 قبضه اسلحه غیرمجاز

جلوی کوه خواری در دراسله گرفته شد/ کشف 30 قبضه اسلحه غیرمجاز