مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-08اقتصادي

سود سهام عدالت به حساب چه کسانی واریز می شود


رییس سازمان بورس در خصوص سود سهام عدالت افرادی که یک میلیون تومان سهم دارند؟ گفت: برای آنان دو برابر200 هزار تومان یعنی تقریبا 400 هزار تومان سود پرداخت خواهد شد.

- ، محمد علی دهقان دهنوی رییس سازمان بورس و اوراق بهادار بعد از نشست با مدیران بورسی در جمع خبرنگاران بیان کرد: نتیجه جلسه این بود که همراهی تمام نهادهای مالی برای تقویت و توسعه و رونق بازار لازم است.

دهنوی با اشاره به میزان سود سهام عدالت افراد گفت: سود چه برای کسانی که روش مستقیم و چه برای افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کردند، اگر نفروخته باشند تقریبا 200هزار تومان محقق می شود و سودی که شرکت های سرمایه گذاری تصمیم گرفتند به سهامداران خود بدهند 200هزار تومان است.

وی درباره توزیع سود سهام عدالت بین سهامداران هم افزود: تقسیم سود توسط شرکت ها به پایان رسیده و شرکت های تقسیم سود را تا پایان سال در وجه سپرده گذاری مرکزی پرداخت می کنند و آن بخشی از 200 هزار تومان که تا پایان سال نهایی شد توزیع خواهد شود.

رییس سازمان بورس گفت: شماره حساب افراد با توجه به مباحث سجام در اختیار است و از طریق سپرده گذاری مرکزی واریز می شود و با توجه به اطلاعات در سجام می فهمیم که هر شخص چه میزان سهام دارد و از طرف شرکت سپرده گذاری مرکزی پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سود سهام عدالت به حساب چه کسانی واریز می شود

سود سهام عدالت به حساب چه کسانی واریز می شود