مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:152021-03-08اقتصادي

پیشرفت فیزیکی 92 درصدی ایستگاه متروی گلشهر-طالقانی


رییس سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج گفت: درصد پیشرفت پروژه قطار شهری کرج از45 متری گلشهر تا چهار راه طالقانی به طول 5و نیم کیلومتر و با دو ایستگاه، - علی اصغر صلواتی، رییس سازمان حمل و نقل ریلی 50 درصدی از منابع مالی دولتی و شهرداری تأمین شده است، در این میان تزریق منابع دولتی روند قابل قبولی داشته و همین امر موجب شد پس از افت و خیزهای بسیار بتوانیم بخشی از پروژه را با پیشرفت فیزیکی قابل قبولی پیش ببریم.

وی با بیان اینکه مقرر شده بود سال 85 منابع مالی خارجی با بازپرداخت طولانی برای قطار شهری کرج در نظر گرفته شود، افزود: همین موضوع مشکل اصلی و دلیل حرکت لاکپشتی پروژه در سال های گذشته بوده است، اکنون منابع مالی پروژه از منابع شهر تأمین می شود که این امر روند کار را کند می کند.

این مقام مسؤول با بیان اینکه با راه اندازی بخشی از پروژه، بخش های دیگر به سرعت انجام می شود، گفت: هدف بعدی راه اندازی میدان شهید سطانی است که با کسب تجربیات  اولین مرحله، دیگر  شاهد تاخیر در پروژه نخواهیم بود.

در این مرحله پروژه قطار شهری به عنوان اولین پروژه استان تعریف شده و همه مسؤولان در تلاش برای تأمین منابع مالی و تسریع در انجام آن هستند.

  وی تخصیص منابع مالی برای پروژه قطار شهری کرج را نوید بخش تسریع روند پروژه در سال 1400 عنوان کرد و یادآور شد: در ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت فیزیکی 92 درصدی ایستگاه متروی گلشهر-طالقانی

پیشرفت فیزیکی 92 درصدی ایستگاه متروی گلشهر-طالقانی