مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 07:102021-03-08اقتصادي

شرایط بازار سرمایه رو به بهبود است


رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه شرایط بازار سرمایه رو به بهبود است، گفت: کاهش احتمالی قیمت ارز برای بازار سرمایه تهدید نیست، چراکه باعث رفع محدودیت ها در تجارت خارجی می شود و بسیاری از هزینه های نقل و انتقال را کاهش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، نشست هم اندیشی رییس سازمان بوررس و اوراق بهادار و مدیران ارشد بازار سرمایه عصر دیروز 17 اسفندماه برگزار شد و در این نشست مدیران بورسی کشور با تجلیل از اقدامات اخیر نهاد ناظر بازار سرمایه دغدغه های خود را بیان کردند.

در این جلسه که به همت کانون نهادهای سرمایه گذاری ایران و کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار برگزار شد، محمدعلی دهقان دهنوی ، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه بازار سرمایه کشور تحت تاثیر سه عامل مهم قرار دارد، افزود: دسته اول خارج از بازار سرمایه حادث می شود اما به عنوان متغیرهای کلان اقتصادی تاثیر مستقیم بر بازار دارد؛ متغیرهایی همچون تورم، تغییرات نرخ ارز، نرخ بهره بانکی و مواردی از این دست متغیرهای برون زایی هستند که کنترل آنها نیز در بازار سرمایه امکان پذیر نیست.

دهقان دهنوی عامل دوم را قوانین، رویه ها و متغیرهایی دانست که قابل کنترل هستند و افزود: بازار سرمایه امروز نقش اساسی در اقتصاد دارد و باید در سیاست گذاری های کلان اقتصادی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط بازار سرمایه رو به بهبود است

شرایط بازار سرمایه رو به بهبود است