مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:252021-03-08بين الملل

اتحادیه اروپا از خصومت و کارشکنی در قبال انگلیس دست بردارد


مذاکره کننده ارشد بریتانیا با بروکسل گفت که اتحادیه اروپا باید دست از خصومت بردارد و مناسبات دوستانه اش با انگلیس به عنوان همتای مقتدر خود را بهبود بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دیوید فراست مذاکره کننده ارشد انگلیس با اتحادیه اروپا، در یادداشتی در روزنامه دیلی تلگراف عنوان داشت که اتحادیه اروپا باید دست از خصومت بردارد و مناسبات دوستانه اش با بریتانیا به عنوان همتای مقتدر خود را بهبود بخشد.

فراست در این یادداشت بار دیگر از تصمیم یک جانبه انگلیس در زمینه کنترل تجارت مواد غذایی بین انگلستان و ایرلند شمالی حمایت کرد و وعده داد که تمام قد پای دفاع از منافع کشورش بایستد.

پارلمان اروپا روز 14 اسفند در اعتراض به اقدام اخیر دولت انگلیس، از تعیین تاریخ رای گیری برای تصویب معامله تجاری اتحادیه اروپا و بریتانیا خودداری کرد.

مقامات اروپایی، لندن را به نقض شرایط و ضوابط توافق برگزیت متهم کرده و گفته اند از طریق اقدامات قانونی به بریتانیا پاسخ خواهند داد.

فراست در یادداشت اخیرش تاکید کرده است که اتحادیه اروپا باید از تهدید به کارشکنی و اخلال در توافق دست بردارد تا دو طرف بتوانند همچنان در مسیر حل اختلاف نظرها گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا از خصومت و کارشکنی در قبال انگلیس دست بردارد

اتحادیه اروپا از خصومت و کارشکنی در قبال انگلیس دست بردارد