مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:102021-03-08بين الملل

35 زن فلسطینی از جمله 11 مادر همچنان در اسارتند


هیأت امور اسراء و آزادگان فلسطین به مناسبت روز جهانی زن اعلام کرد مسئولان رژیم صهیونیستی همچنان 35 زن اسیر فلسطینی از جمله 11 مادر را در زندان های خود نگه داشته اند.

- هیأت امور اسراء و آزادگان فلسطین به مناسبت روز جهانی زن اعلام کرد مسئولان رژیم صهیونیستی همچنان 35 زن اسیر فلسطینی از جمله 11 مادر را در زندان های خود نگه داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، هیأت امور اسراء و آزادگان فلسطین با صدور بیانیه ای اعلام کرد، رژیم صهیونیستی از زمان آغاز انتفاضه فلسطین، زنان فلسطینی را هدف قرار داده و اقدام به بازداشت آنها می کند و این رژیم از سال 1948 بیش از 16 هزار زن فلسطینی را در زندان های خود اسیر کرده است.

در این بیانیه همچنین آمده است، رژیم اشغالگر در حق اسرای زن فلسطینی اقدامات غیرانسانی اعم از سهل انگاری پزشکی و شکنجه جسمی و روانی مرتکب می شود و گاهی اوقات آنها را هدف حملات وحشیانه قرار می دهد که استفاده از الفاظ اهانت آمیز، حمله های فیزیکی، تهدیدات بی وقفه و محروم کردن آنها از ملاقات با خانواده و همچنین احکام و غرامت های سنگین و محرومیت آنها از تحصیل از نمونه های این اقدامات است.

در بیانیه مذکور همچنین آمده است، اسرای زن همواره در بازداشتگاه الدامون از شرایط سخت زندگی رنج می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

35 زن فلسطینی از جمله 11 مادر همچنان در اسارتند

35 زن فلسطینی از جمله 11 مادر همچنان در اسارتند