مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:052021-03-08اجتماعي

رفیق نابینا راه روشن معلم اسثتنایی شدن را برایم رقم زد


محمد نادعلی معلم گروه کم توان مدرسه استثنایی شهید شیرزاد شهرستان عباس آباد با بیان اینکه از کودکی دوستی داشتم که نابینا بود به همین دلیل وارد این عرصه شدم، - خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهیاگر همه مشکلات و دردسرهای معلمان در حد ارسال چند فیلم و صوت خلاصه شود اما برای معلمی که تمام آرزویش پرورش دانش آموز توانمند است همان فیلم ثمره ساعت ها تلاشش است و جدا از آن باید برای بررسی تکالیف و همچنین تدریس روزهای آینده نیز دل مشغولی داشته باشد.

در ارتباط با فداکاری معلمان در این روزها خبرهای مختلفی شنیدیم از معلمی که در بیمارستان هم تدریس را فراموش نکرد تا معلمی که باتوجه به نبود امکانات فضای مجازی در منزل دانش آموزان حضور یافت اینها همه گوشه ای از تلاش ها و مهربانی های معلمان در روزهای کرونایی است.

در این گزارش به سراغ محمد نادعلی معلم فداکار پایه سوم گروه کم توان مدرسه استثنایی شهید شیرزاد شهرستان عباس آباد رفتیم که با توجه به نبود شرایط حضور دانش آموز در مدرسه به منزل دانش آموزش رفت تا امیرحسام از آموزش و تحصیل عقب نماند.

این معلم جوان با توجه به اینکه از پایه اول مشغول آموزش همین تعداد دانش آموز بوده و باتوجه به شناخت کامل از وضعیت دانش آموزانش از همان روزهای نخست آغاز سال تحصیلی وقتی شرایط سخت رفت و آمد امیرحس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفیق نابینا راه روشن معلم اسثتنایی شدن را برایم رقم زد

رفیق نابینا راه روشن معلم اسثتنایی شدن را برایم رقم زد