مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-08اجتماعي

آرامستان های کرمانشاه پنجشنبه غریبان و آخرسال تعطیل است


رییس ستاد مقابله با کرونای شهرداری کرمانشاه از تعطیلی آرامستان ها در روزهای پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخرسال خبر داد.

- آرامستان های کرمانشاه پنجشنبه "غریبان" و "آخرسال" تعطیل است ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد مقابله با کرونای شهرداری کرمانشاه از تعطیلی آرامستان ها در روزهای پنجشنبه غریبان و پنجشنبه آخرسال خبر داد.

یحیی عیدی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به انتقال سریع ویروس کرونا در تجمعات و مکان های شلوغ، گفت: در همین راستا بر اساس مصوبه ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان، آرامستان های کرمانشاه روزهای پنجشبنه غریبان و پنجشنبه آخرسال تعطیل است.

وی افزود: با توجه به اینکه این احتمال وجود دارد مردم در روزهای جمعه بعد از آن مراجعه کنند، روزهای جمعه بعد از این دو روز هم تعطیل شده و در مجموع چهار روز 21 و 22 و نیز 28 و 29 اسفند آرامستان های کرمانشاه تعطیل است.

عیدی از مردم خواست به هیچ عنوان در این روزها به آرامستان های کرمانشاه مراجعه نکنند و بدانند این تصمیم برای حفظ سلامت و جان خود آنهاست.

این مسئول خاطرنشان کرد: البته توقع این است که مردم در سایر روزها هم به آرامستان نیایند، چرا که حضور جمعیت در یک مکان می تواند موجب انتقال سریع ویروس کرونا شود و در شرایطی که کرونای انگلیسی هم در استان شناسایی شده، خطر حضور در مکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامستان های کرمانشاه پنجشنبه غریبان و آخرسال تعطیل است

آرامستان های کرمانشاه پنجشنبه غریبان و آخرسال تعطیل است