مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 06:002021-03-08سياسي

ساخت 20 سرویس بهداشتی به همت جهادگران شهرستان بافت در جازموریان


احسان کریم زاده، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: از آنجایی که یکی از رسالت های مجموعه بسیج دانشجویی کمک جهت کاهش و رفع فقر و محرومیت است؛ - مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بافت گفت: دانشجویان شهرستان بافت در جهت کاهش محرومیت جازموریان اقدام به ساعت 20 سرویس بهداشتی و حمام کردند.

احسان کریم زاده، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بافت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: از آنجایی که یکی از رسالت های مجموعه بسیج دانشجویی کمک جهت کاهش و رفع فقر و محرومیت است؛ لذا جهادگران قرارگاه جهادی سربازان حاج قاسم در قالب دو تیم 6 نفره عمرانی و با شعار می سازیم تا ساخته شویم پا به عرصه جهادی گذاشته اند.

کریم زاده افزود: در این راستا جهادگران به منطقه محروم جازموریان که هنوز در اثر سهل انگاری مسئولان استانی بعضی از روستا های آن امکانات اولیه زندگی را ندارند، اعزام شدند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بافت خاطرنشان کرد: دانشجویان در جهت کاهش محرومیت جازموریان اقدام به ساعت 20 سرویس بهداشتی و حمام کردند.

وی تاکید کرد: پیش از این نیز دانشجویان این قرارگاه در شهرستان رابر اقدام به ساخت مسجد روستای چاله به متراژ240 متر مربع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 20 سرویس بهداشتی به همت جهادگران شهرستان بافت در جازموریان

ساخت 20 سرویس بهداشتی به همت جهادگران شهرستان بافت در جازموریان