مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:452021-03-08ورزشي

وبیناری برای شناخت بیشتر رسانه همراه


وبینار آموزشی «موبایل، رسانه همراه من» به همت فرهنگسرای رسانه و اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، 19 اسفندماه به صورت رایگان برگزار می شود.

- ایسنا/اصفهان وبینار آموزشی موبایل، رسانه همراه من به همت فرهنگسرای رسانه و اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، 19 اسفندماه به صورت رایگان برگزار می شود.

فاطمه شفیعی، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه (وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان) با اعلام این خبر گفت: موبایل، رسانه ای است که به همراه همیشگی ما بدل شده و قابلیت های زیادی دارد که می تواند تسهیل گر امر اطلاع رسانی و روزنامه نگاری در عصر جدید باشد.

وی ادامه داد: بسترسازی برای پیشرفت اصحاب رسانه در فضای مجازی، تعیین اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای اداره صفحات اینستاگرامی و استفاده سریع و به موقع از فضای مجازی، از جمله اهدافی است که ما با برگزاری این وبینار آن را دنبال می کنیم.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه تصریح کرد: مدرس این وبینار رضا امینی، مشاور فعالیت های چند رسانه ای در فضای مجازی است که سابقه تدریس عکاسی و تدوین را نیز در کارنامه خود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علاقه مندان برای شرکت در وبینار موبایل، رسانه همراه من می توانند روز سه شنبه، 19 اسفندماه رأس ساعت 10 صبح با باز کردن لینک https://b2n.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبیناری برای شناخت بیشتر رسانه همراه

وبیناری برای شناخت بیشتر رسانه همراه