مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:352021-03-08سياسي

فقدان مدیریت توزیع از ابتدا تا انتهای زنجیره دلیل گرانی های میوه است


نماینده ملایر در مجلس با اشاره به گرانی میوه و کالاهای اساسی گفت: حوزه توزیع از ابتدا تا انتهای زنجیره بایستی مدیریت شود که چنین چیزی را شاهد نیستیم این در حالی است که مشکل فقط سودجویی دلالان است وگرنه کمبودی نداریم.

- هادی بیگی نژاد نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره گرانی میوه و تأکید مقام معظم رهبری بر رفع این مشکل از سوی مسئولان متولی اظهار داشت: گرانی میوه را تک تک نمایندگان مجلس لمس می کنند این در حالی است که غیر از روغن که دچار کمبود در بازار هستیم اما هیچگونه کمبودی در بقیه اجناس و اقلام شاهد نیستم ولی با این حال سؤالی از وزیر صمت درباره کمبود روغن مطرح کردم که در دستور بررسی است.

وی افزود: ما به اندازه کافی روغن در کشور داریم و این موضوع را مسئولین وزارت صمت هم اعلام کردند ولی من از رزمحسینی خواستم اگر چنین چیزی صحت دارد این موضوع را اعلام کند و او این کار را هم کرد ولی هر قدر مردم روغن بیشتری بخرند ذخیره روغن بیشتر احساس می شود و مشکل آنجایی است که خرید روغن از سوی مردم نسبت به سال گذشته 50 درصد بیشتر شده است.

  نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچگونه کمبودی در زمینه برنج، گوشت، مرغ و میوه در کشور احساس نمی شود ولی مشکل فقط قیمت بالای آنها است ضمن اینکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقدان مدیریت توزیع از ابتدا تا انتهای زنجیره دلیل گرانی های میوه است

فقدان مدیریت توزیع از ابتدا تا انتهای زنجیره دلیل گرانی های میوه است