مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 05:252021-03-08اقتصادي

آغاز توزیع میوه شب عید از 25 اسفند ماه/مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: خرید میوه مورد نیاز برای تنظیم بازار شب عید انجام شده و از 25 اسفند ماه توزیع آن انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، محمد دره وزمی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان کردستان، اظهار کرد: برنامه دولت برای تامین میوه شب عید امسال در کردستان خرید و توزیع 950 تن پرتقال و سیب یارانه ای است.

وی افزود: 420 تن از این میزان در سطح شهرستان سنندج توزیع شده و بقیه نیز در دیگر شهرستان های استان بنا بر نرخ جمعیتی بین شهروندان توزیع می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان ادامه داد: تا این لحظه قیمت تمام شده سیب 11 هزار و 800 تومان و پرتقال 13 هزار و 400 تومان است که پس از محاسبه یارانه در نظر گرفته شده از سوی دولت پیش بینی می شود بین 15 تا 20 درصد پایین تر از قیمت خرید به دست مصرف کننده برسد.

دره وزمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد، یادآور شد: تا کنون 685 تن روغن نباتی ویژه صنف، یک هزار و 291 تن ویژه خانوار توسط سازمان صمت، 420 تن توسط شرکت های پخش و 305 تن نیز توسط فروشگاه های زنجیره ای در استان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه کمبودی از لحاظ روغن مایع در استان نداریم و مشکل کمبود روغن جامد هم سراسری است، بیان کرد: در مجموع مشکلی از لحاظ توزیع کالاهای اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز توزیع میوه شب عید از 25 اسفند ماه/مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد

آغاز توزیع میوه شب عید از 25 اسفند ماه/مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد