مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 04:552021-03-08سياسي

مونسان: از همه ظرفیت ها برای توسعه گردشگری استفاده می کنیم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه در این دولت به موضوع تنوع محصولات گردشگری در کشور پرداخته شده است، گفت: این وزارت خانه تلاش کرده تا گردشگری کشور را صرفاً از گردشگری فرهنگی و تاریخی خارج کرده و از همه ظرفیت های کشور برای توسعه گردشگری استفاده کند.

- ایسنا/گلستان وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به اینکه در این دولت به موضوع تنوع محصولات گردشگری در کشور پرداخته شده است، گفت: این وزارت خانه تلاش کرده تا گردشگری کشور را صرفاً از گردشگری فرهنگی و تاریخی خارج کرده و از همه ظرفیت های کشور برای توسعه گردشگری استفاده کند.

علی اصغر مونسان یکشنبه شب (17 اسفندماه) در مراسم شب فرهنگی ایران و قزاقستان به میزبانی استان گلستان اظهار کرد: برنامه های فرهنگی همچون شب فرهنگی ایران و قزاقستان به میزبانی استان گلستان می تواند به شناخت بیشتر ملت ها از یکدیگر و ایجاد ارتباطات پایدار و توسعه مراودات کمک کند.

وی با اشاره به اینکه توسعه روابط منطقه ای جزو اصول راهبردی دولت جمهوری اسلامی ایران است، افزود: امیدواریم استان گلستان موفق شود به واسطه برگزاری برنامه شب های فرهنگی و تکثر اقوام در این منطقه، از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مونسان: از همه ظرفیت ها برای توسعه گردشگری استفاده می کنیم

مونسان: از همه ظرفیت ها برای توسعه گردشگری استفاده می کنیم