مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 02:152021-03-07سياسي

مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه برگزار می شود


مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) گفت: مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه به میزبانی واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث برگزار می شود.

- مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) گفت: مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه به میزبانی واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، زهرا سادات مؤذن با بیان اینکه مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه های علمیه از روز شنبه به مدت دو روز به میزبانی واحد مجازی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه السلام دنبال شده است، اظهار داشت: در این مرحله از مسابقات 257 نفر از خواهران به عنوان شرکت کننده حضور دارند که این تعداد از میان حدود 2 هزار و 500 شرکت کننده مراحل مقدماتی برای حضور در مرحله نهایی انتخاب شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در این مرحله از مسابقات 15 نوجوان، 9 کودک و 233 خواهر جوان و بزرگسال حضور دارند، افزود: مرحله نهایی مسابقات حفظ در شش رشته حفظ کل، حفظ 20 جز، حفظ 15 جز، حفظ 10 جز حفظ 5 جز و یک جز برگزار می شود.

مسئول واحد خواهران مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه علیه السلام تصریح کرد: پس از پایان مرحله نهایی، از هر گروه پنج نفر به عنوان برگزیده در بخش خواهران طلبه و خانواده طلاب انتخاب خواهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه برگزار می شود

مرحله نهایی مسابقات قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه برگزار می شود