مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 00:402021-03-07بين الملل

انصارالله یمن با طرف آمریکایی هیچ دیدار مستقیمی نداشته است


عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به اخباری مبنی بر دیدار نمایندگان این جببش با طرف آمریکایی در مسقط عمان تأکید کرد که هیچ دیدار مستقیمی میان دوطرف صورت نگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد البخیتی در گفتگو با شبکه المیادین در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر دیدار نمایندگان جنبش انصارالله یمن با نمایندگان آمریکا در پایتخت عمان تأکید کرد که این دیدار مستقیم نبوده بلکه از طریق طرف ثالث و با میانجی گری طرف عمانی انجام گرفته است.

وی فضای این دیدار را به دلیل پافشاری آمریکایی ها بر پایان یافتن یکطرفه جنگ منفی ارزیابی کرد، درخواستی که انصارالله از پذیرش آن سرباز زد.

البخیتی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به توانمندی ارتش یمن در ساخت انواع جنگ افزار و بومی سازی تسلیحات اشاره کرد و گفت: ما قادر به ساخت انواع سلاح ها از تفنگ گرفته تا پهپاد هستیم .

این عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله به آخرین تحولات استان مأرب اشاره کرد و آن را در روند جنگ و درگیری های میدانی تعیین کننده دانست.

این در حالی است که هفته گذشته خبرگزاری رویترز در گزارشی مدعی شد که مقامات آمریکایی و مسؤولان دولت نجات ملی یمن وابسته به انصارالله در شهر مسقط عمان با یکدیگر دیدار کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله یمن با طرف آمریکایی هیچ دیدار مستقیمی نداشته است

انصارالله یمن با طرف آمریکایی هیچ دیدار مستقیمی نداشته است