مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 اسفند 1399 ساعت 00:002021-03-07بين الملل

سفر پاپ در مسیر بازگرداندن جایگاه دینی عراق است


رییس جریان حکمت عراق امروز، یکشنبه با عنوان این که کشورش خاستگاه ادیان ابراهیمی و باقی ادیان است، اعلام کرد، سفر پاپ فرانسیس به عراق ایستگاه مهمی در مسیر بازگرداندن عراق به جایگاه دینی اش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، عمار حکیم، رییس جریان حکمت عراق در بیانیه ای اظهار کرد: دولت عراق باید به واقعیت گردشگری در ذی قار و باقی شهر های تاریخی عراق و ارائه برنامه ها و طرح های شناسایی و تبلیغاتی و ایجاد روستا های گردشگری برای جذب گردشگران خارجی از سراسر جهان توجه کند.

او اضافه کرد: دیدار پاپ فرانسیس با مرجعیت دینی سید علی سیستانی تصویر خالص از اهمیت صلح و سازش در زندگی انسانی و اهمیت رهبران در اداره گرم تفاهم و تنوع را نشان داد.

حکیم از تصمیم دولت عراق برای اعلام روز ششم مارس به عنوان روز تسامح و صلح در عراق تقدیر کرد.

در این راستا احمد الصحاف، سخنگوی وزارت خارجه عراق اظهار کرد، تصمیم دولت برای معرفی ششم مارس به عنوان روز ملی سازش و همزیستی اجازه آغاز تقویت گفتگو و تعمق مشارکت براساس انسانی را می دهد.

الصحاف افزود: دیدار تاریخی دو قطب صلح و سازش یعنی آیت الله سید علی سیستانی و پاپ فرانسیسی در روز ششم مارس روز ملی سازش و همزیستی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر پاپ در مسیر بازگرداندن جایگاه دینی عراق است

سفر پاپ در مسیر بازگرداندن جایگاه دینی عراق است