مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 22:302021-03-07بين الملل

رژیم صهیونیستی 35 زن از جمله 11 زن باردار را در اسارت نگه داشته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد که روز هشتم مارس که همه دنیا روز زن را جشن می گیرند، مقامات اسراییلی هنوز 35 زن بی گناه از جمله 11 مادر را در اسارت نگاه داشته اند.

- سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی به مناسبت روز جهانی زن از موسسات حقوق بشر خواست برای پایان دادن به رنج زنان فلسطینی که در زندان های اسراییل گرفتار هستند، کاری کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سازمان امور اسرا و آزادگان فلسطینی اعلام کرد که روز هشتم مارس که همه دنیا روز زن را جشن می گیرند، مقامات اسراییلی هنوز 35 زن بی گناه از جمله 11 مادر را در اسارت نگاه داشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، این سازمان در بیانیه ای با اشاره به اینکه اسراییل از زمان آغاز انتفاضه فلسطین، زن فلسطینی را هدف گرفته و بازداشت می کند، گفت: اسراییل از سال 1948 بیش از 16 هزار فلسطینی را اسیر کرده است.

در بیانیه این سازمان آمده است: اسراییل اسرای زن فلسطین را مورد رفتارهای غیرانسانی چه سهل انگاری پزشکی و چه شکنجه جسمی و روانی قرار می دهد و هر از چند گاهی آنها را هدف حملات وحشیانه قرار می دهد که استفاده از الفاظ توهین آمیز و حمله های فیزیکی و تهدیدهای مستمر و محکومیت از ملاقات با خانواده و همچنین احکام و غرامت های سنگین و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی 35 زن از جمله 11 زن باردار را در اسارت نگه داشته است

رژیم صهیونیستی 35 زن از جمله 11 زن باردار را در اسارت نگه داشته است