مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 16:552021-03-07سياسي

کم رمقی و کوتاهی در انجام وظایف پذیرفتنی نیست


استاندار آذربایجان غربی با انتقاد از کم کاری برخی مدیران به جهت قرارگیری در روزهای پایانی فعالیت دولت، گفت: کم رمقی و کوتاهی در وظایف و مسئولیت ها به هیچ وجه قابل قبول نیست در حالی که گزارشات رسیده حاکی از آن است که برخی مدیران به دلایل مختلف نسبت به انجام .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمدمهدی شهریاری در دومین نشست سراسری فرمانداران که در محل سالن با دولت قبل نهراسند و به مردم اطلاع دهند.

وی با تاکید بر تقویت وحدت و همدلی، بیان کرد: بیش از هر زمانی به تقویت وحدت و انسجام نیاز داریم و برخی افراد و گروه ها با هدف برهم زدن فضای سیاسی استان و شهرستان، در صدد توطئه هستند، بنابراین نباید اجازه داد که وحدت خدشه دار شود و امروز زمان بیان دستاوردها، تقویت وحدت و همدلی است.

استاندار آذربایجان غربی اعتماد مردم و سرمایه اجتماعی را امری مهم دانست و گفت: نباید بگذاریم رقابت از حالت قانونی خارج شود چرا که باید معیار همه ما قانون باشد.

شهریاری خطاب به فرمانداران، افزود: همان طور که در 2 سال گذشته همه ما و شما با تمام توان برای خنثی سازی تحریم های هفت ساله و فشارهای سیاسی تلاش کردیم تا اقتصاد با همه کاستی ها روی پای خود بایستد، امروز یک مسئولیت مضاعف به عنوان امانتدار داریم به طوری که رای مردم و صندوق های آرا امانت مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم رمقی و کوتاهی در انجام وظایف پذیرفتنی نیست

کم رمقی و کوتاهی در انجام وظایف پذیرفتنی نیست