مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 16:102021-03-07بين الملل

انصارالله از انهدام هواپیمای نظامی - جاسوسی سعودی در شمال غرب یمن خبر داد


نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن از انهدام یک فروند هواپیمای نظامی - جاسوسی ساخت ترکیه متعلق به نیروی هوایی عربستان در حریم هوایی استان الجوف در شمال غرب یمن خبر دادند.

- نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن از انهدام یک فروند هواپیمای نظامی - جاسوسی ساخت ترکیه متعلق به نیروی هوایی عربستان در حریم هوایی استان الجوف در شمال غرب یمن خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المسیره، یحیی سریع، سخنگوی ارتش یمن وابسته به انصارالله در توییتر نوشت، سامانه های دفاع هوایی طی عصر امروز، یکشنبه به لطف خدا توانستند هواپیمای جاسوسی - نظامی از نوع کاریال ترکیه متعلق به نیروی هوایی عربستان را در حین انجام عملیات متجاوزانه در حریم هوایی منطقه المزاریق در استان الجوف منهدم کنند.

او اضافه کرد: عملیات هدف گیری هواپیما به واسطه موشکی مناسب انجام گرفت که هنوز از آن رونمایی نشده است.

عربستان از مارس 2015 عملیات ائتلاف سعودی علیه یمن را در حمایت از دولت مستعفی یمن به رهبری عبد ربه منصور هادی هدایت می کند.

جنگ در یمن به دلیل عملیات گسترده ارتش این کشور در استان مأرب برای طرد تروریست ها و مزدوران و نیز حملات مداوم پهپادی و موشکی به فرودگاه ها و پایگاه های سعودی وارد مرحله جدیدی شده است و امروز نیز ائتلاف سعودی عملیات جدیدی را علیه صنعا و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انصارالله از انهدام هواپیمای نظامی - جاسوسی سعودی در شمال غرب یمن خبر داد

انصارالله از انهدام هواپیمای نظامی - جاسوسی سعودی در شمال غرب یمن خبر داد