مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-07سياسي

وضعیت پسماند شهرک صنعتی چرمشهر ساماندهی می شود


با پیگیری های صورت گرفته و با تعامل مسئولان استانی و شهرستانی، وضعیت پسماند شهرک صنعتی چرمشهر ساماندهی می شود.

- ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: با پیگیری های صورت گرفته و با تعامل مسئولان استانی و شهرستانی، وضعیت پسماند شهرک صنعتی چرمشهر ساماندهی می شود.

حسین کاغذلو عصر 17 اسفندماه در جلسه تخصصی بررسی مشکلات پسماند شهرک صنعتی چرمشهر که با حضور قائم مقام محیط زیست استان تهران، مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران به نمایندگی از استانداری و دادگستری استان تهران و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: شهرک صنعتی چرمشهر تنها شهرک صنعتی تخصصی استان تهران در زمینه تولید چرم و سالامبور است که باید مشکلات زیست محیطی آن به صورت ریشه ای رفع شود.

وی افزود: مهمترین مشکل این شهرک صنعتی دفع فاضلاب حاصل از فعالیت صنایع چرم است، صنایعی که میزان مصرف آب آن بسیار بالا بوده و فاضلاب خروجی می تواند برای محیط زیست مجاور این شهرک صنعتی که اراضی ملی و حفاظت شده را شامل می شود، خطرات بسیاری را به همراه داشته باشد.

کاغذلو اظهار کرد: مشکل شهرک صنعتی چرمشهر و انباشت فاضلاب خشک ناشی از فعالیت این واحدها طی سه دهه گذشته، دغدغه مسوولان شهرستانی و استانی بوده و این امر همواره با پیگیری های تخصصی همراه بود تا شاید از حجم پسما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت پسماند شهرک صنعتی چرمشهر ساماندهی می شود

وضعیت پسماند شهرک صنعتی چرمشهر ساماندهی می شود