مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 14:252021-03-07بين الملل

لو رفتن صحنه سازی نتانیاهو با هدف ملتهب کردن منطقه


تصاویر و فایل های ضبط شده توسط پهپادهای ایرانی نشان می دهد عامل انفجار در کشتی (متعلق به رژیم صهیونیستی) در دریای عمان موشک یا شیء خارجی نبوده بلکه این کشتی از داخل منفجر شده است.

- تصاویر و فایل های ضبط شده توسط پهپادهای ایرانی نشان می دهد عامل انفجار در کشتی (متعلق به رژیم صهیونیستی) در دریای عمان موشک یا شیء خارجی نبوده بلکه این کشتی از داخل منفجر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تصاویر اختصاصی المیادین (ضبط شده توسط پهپادهای ایرانی) نشان می دهد عامل انفجار در کشتی (متعلق به رژیم صهیونیستی) در دریای عمان موشک یا شیء خارجی نبوده بلکه این کشتی از داخل منفجر شده است.

المیادین گزارش داد: پس از ادعاهای اخیر درباره هدف قرار گرفتن کشتی اسراییلی از سوی ایران، منابع آگاه تصاویر و فایل ویدئویی اختصاصی در اختیار المیادین قرار دادند که از سوی پهپادهای ایرانی از این کشتی اسراییلی گرفته شده است و گویای حقیقت است.

منابع آگاه در گفتگو با المیادین تصاویر و فایل ویدئویی اختصاصی که پهپادهای ایرانی از کشتی اسراییلی که -در دریای عمان در 26 فوریه گذشته هدف قرار گرفت- دادند که این تصاویر و صحنه های نشان می دهد که عامل انفجار در کشتی اسراییلی ناشی از حمله خارجی نبوده است بلکه عناصری از داخل این کشتی دست به عملیات جعلی زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لو رفتن صحنه سازی نتانیاهو با هدف ملتهب کردن منطقه

لو رفتن صحنه سازی نتانیاهو با هدف ملتهب کردن منطقه