مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 13:352021-03-07سياسي

همیاران طبیعت در قم تقدیر شدند


همیاران طبیعت امروز طی نشستی به مناسبت هفته منابع طبیعی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم گردهم آمده و فعال ترین آن ها با دریافت هدایایی مورد تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست آموزشی همیاران طبیعت و نقش آن در مدیریت منابع طبیعی امروز به مناسبت سومین روز از هفته منابع طبیعی که با عنوان منابع طبیعی، فرهنگ و رسانه نام گذاری شده است در سالن جلسات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برگزار شد.

در این نشست جمعی از همیاران طبیعت، مروجان و محافظان افتخاری منابع طبیعی و همچنین نمایندگان تشکل ها و سازمان های مردم نهاد، دهیاران شوراهای روستاها و اصحاب رسانه در این نشست حضور داشتند و با مسائل و مشکلات حوزه منابع طبیعی و رابطه متقابل میان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و همیاران طبیعت آشنا شدند.

حمیدرضا زمانی رییس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی با اشار به نقش همیاران طبیعت در ترویج فرهنگ منابع طبیعی و حفاظت از انفال و عرصه های استان اظهار کرد: با توجه به عرصه گسترده منابع طبیعی نیاز است که همیاران طبیعت، اداره کل منابع طبیعی را در راستای حفظ، حمایت و ترویج فرهنگ منابع طبیعی یاری رسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همیاران طبیعت در قم تقدیر شدند

همیاران طبیعت در قم تقدیر شدند