مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-07سياسي

سردرد های صبحگاهی را جدی بگیرید!


یک متخصص مغز و اعصاب به بیان توضیحاتی در خصوص اصلی ترین دلایل سردرد های صبحگاهی پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیزان، محمد علی اکبریان نیا در پاسخ به این سوال که اصلی ترین دلایل سردرد های صبحگاهی چییست؟، گفت: بسیاری از سردرد ها دارای خصوصیات منحصر به فردی هستند که یکی از آن ها زمان سردرد است؛ زمان، مکان، شدت و انتشار درد، عوامل تشدید کننده و عوامل تخفیف دهنده سردرد ها به این امر کمک می کنند که نوع سردرد را تشخیص دهیم و متوجه شویم کدام سردرد اهمیت بیشتری دارد و خطرناک است.

وی افزود: سردرد های صبحاگاهی از جمله سردرد های با اهمیت هستند و حتما باید مورد توجه قرار گیرند، به ویژه زمانی که بیمار از خواب بیدار می شود و سردرد دارد، یعنی فرد شب بدون سردرد خوابیده و هنگامی که از خواب بلند می شود، دچار این عارضه است.

این متخصص مغز و اعصاب ادامه داد: بعضی از سردرد ها هستند که هنگامی که بیمار می خوابد، سردرد ها آغاز می شود و زمانی که می نشیند، بهتر می شود و وقتی فرد می خوابد مجدد تشدید می شود که این سردرد ها بسیار اهمیت دارند.

اکبریان نیا اظهار کرد: عمدتا سردرد هایی که مربوط به فشار خون بالا هستند، در خواب ایجاد می شوند و معمولا صبحگاهی هستند، همچنین بیمارانی که در خواب دچار وقفه تنفسی می شوند ممکن است این وفقه های تنفسی سبب کاهش اکسیژن رسانی به مغز شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرد های صبحگاهی را جدی بگیرید!

سردرد های صبحگاهی را جدی بگیرید!