مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 اسفند 1399 ساعت 06:402021-03-07اقتصادي

مرزهای تجاری کشور سلیقه ای باز و بسته می شوند


مرزهای تجاری کشور به صورت سلیقه ای، سینوسی و مقطعی باز و بسته می شوند و این در حالی است این مرزها تعرفه های سنگینی را از تولیدکنندگان، - اهواز- مدیرکل شیلات خوزستان گفت: مرزهای تجاری کشور به صورت سلیقه ای، سینوسی و مقطعی باز و بسته می شوند و این در حالی است این مرزها تعرفه های سنگینی را از تولیدکنندگان، دریافت می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو بسته شدن مرزها، صادرات آبزیان تحت الشعاع قرار گرفته است و امید می رود که با وضعیت فعلی، مصرف داخلی افزایش پیدا کند.

وی، از محدودیت بازار آبزیان و مشکلات صادرات انتقاد کرد و خبر داد: خوزستان بیشترین میزان ماهیان گرمابی را در کشور تولید می کند.

ابوعلی افزود: یکی از چالش های جدی ما با کشور عراق، مبادلات به صورت دلالی و واسطه گری است که نمی توانیم هیچ کنترلی را بر فرایند تجارت با کشورهای همسایه داشته باشیم.

مدیرکل شیلات خوزستان میزان صادرات سال گذشته 24 هزار تن بیان کرد و گفت: تا پایان امسال، پیش بینی می شود که 18 هزار تن صادرات انجام شود که نسبت به سال گذشته، 25 درصد کاهش پیدا کرده است؛ همچنین مرزهای تجاری کشور به صورت سلیقه ای، سینوسی و مقطعی باز و بسته می شوند و این در حالی است این مرزها تعرفه های سنگینی را از تولیدکنندگان، دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرزهای تجاری کشور سلیقه ای باز و بسته می شوند

مرزهای تجاری کشور سلیقه ای باز و بسته می شوند