مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 23:502021-03-06بين الملل

سیاستمدار آمریکایی: دستور حمله بایدن به سوریه، هدیه ای به داعش بود


عضو سابق سنای محلی ایالت ویرجینیا ضمن توصیف حمله اخیر آمریکا به سوریه به عنوان «هدیه ای برای داعش»، گفت هیچ کشوری در جهان نیست که بیشتر از آمریکا علیه کشورهای خارجی دیگر حملات نظامی انجام داده باشد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در حالی که مقام های دولت ایالات متحده به ریاست کت ها را [در عراق] شلیک کردند .

به نوشته وبگاه پرس تی وی، وی ضمن اشاره به اتخاذ تاکتیک های جدید توسط تروریست های داعش علیه نیروهای مقاومت، اظهار داشت: آن سیاست [آمریکا] که همواره فرض می کند نیروهای ضد تروریسم عراق، راکت ها را شلیک کرده اند، به داعش این قدرت را می دهد که هر زمان که می خواهند حمله هوایی آمریکا به دشمنانشان را کلید بزنند .

این سیاستمدار عضو حزب جمهوری خواه ادامه داد: داعش راکت ها را شلیک می کند، ما شبه نظامیان عراقی را سرزنش می کنیم، آمریکا نیروهای عراقی را بمباران می کند.

این استراتژی، ناعادلانه و بی اخلاقی است .

بلک با بیان اینکه نیروهای کشته شده در جریان حملات آمریکا به مناطق مرزی سوریه عملاََ اعضای قانونی نیروهای مسلح عراق بودند، نه تروریست هایی که واشنگتن سعی دارد معرفی کند؛ افزود: هیچ کشوری در جهان نیست که بیشتر از آمریکا علیه کشورهای خارجی دیگر حملات نظامی انجام داده باشد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاستمدار آمریکایی: دستور حمله بایدن به سوریه، هدیه ای به داعش بود

سیاستمدار آمریکایی: دستور حمله بایدن به سوریه، هدیه ای به داعش بود