مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 اسفند 1399 ساعت 22:452021-03-06ورزشي

یوونتوس 3 - 1 لاتزیو؛ شبی که موراتا، رونالدو شد!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یوونتوس در شبی که کریستیانو رونالدو را در ترکیب ثابت در اختیار نداشت و ابتدا نیز دروازه خود را باز شده دید، - یوونتوس در دیداری مهم موفق شد با نتیجه 1-3 لاتزیو را مغلوب کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، یوونتوس در شبی که کریستیانو رونالدو را در ترکیب ثابت در اختیار نداشت و ابتدا نیز دروازه خود را باز شده دید، در نهایت 1-3 لاتزیو را شکست داد تا همچنان در کورس قهرمانی حضور داشته باشد.

آلوارو موراتا با زدن دو گل و ارسال یک پاس گل، بی تردید بهترین بازیکن میدان بود.

لاتزیو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 و روی یک موقعیت ایستگاهی فرصت داشت گل اول را به ثمر برساند، اما ضربه لوییس آلبرتو با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 14 لاتزیو به گل رسید.

روی پاس اشتباه دژان کولوسفسکی در میانه میدان، خواکین کوریا صاحب توپ شده و با نفوذ به درون محوطه و ضربه ای زمینی موفق شد دروازه یوونتوس را باز کند.

یوونتوس خیلی زود و روی حرکت خوان کوادرادو فرصت داشت گل تساوی را وارد دروازه لاتزیو بکند، اما ضربه دژان کولوسفسکی دقیق نبود و راهی به دروازه حریف پیدا نکرد.

در دقیقه 37 فدریکو برناردسکی با یک پاس تماشایی باعث شد دانیلو در موقعیت گلزنی قرار بگیرد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه لات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوونتوس 3 - 1 لاتزیو؛ شبی که موراتا، رونالدو شد!

یوونتوس 3 - 1 لاتزیو؛ شبی که موراتا، رونالدو شد!